شهرمن M.I.S

مسجدسلیمان (پارسوماش)زادگاه کورش واولین شهر پارسی تبار

شهرمن M.I.S

مسجدسلیمان (پارسوماش)زادگاه کورش واولین شهر پارسی تبار

سلامی چو بوی خوش آشنایی

سلام دوستان.
من اردشیر هستم و خوشحالم از این که از این ببعد بهمراه این صفحه در حضورتان هستم.
هدف من از براه اندازی این صفحه ایجاد مکانی بوده است که بتوانم در آنجا شما را با شهر
 مسجدسلیمان که در روزگاری نچندان دور سهمی بسزا در براه اندازی چرخ اقتصادی و صنعتی این مملکت داشته، آشنا کرده و همواره اطلاعاتی در این مورد در اختیار شما بگذارم.گرچه توانائی های بالقوه مردم خوب شهرمن می تواندبزرگترین پشتوانه برای هرگونه تحول وتوسعه باشدامیدوارم که اهالی عزیزمسجدسلیمان باهمدلی ودورازهرگونه تعارض درراستای تعالی وتوسعه شهروفرهنگ غنی این سرزمین گام بردارندزیرابقول یکی ازاندیشمندان بزرگترین مشکلات مانه درمحدوده چیزهابلکه درحیطه انسانهاست
در ضمن امید به آن دارم که این صفحه بتواند گاه وبیگاه شما را از جدیدترین اخبار روز از شهرم، شهر عاطفه، با خبر کرده و به این وسیله پل ارتباطی برای همه عاشقان این مرز و بوم باشد. 
این صفحه تحفه ای ناقابل است و بدیهی است که تنها با همراهی شما،چه از طریق انتقاد و پیشنهاد و یا ارسال نظرات و اطلاعات مضاعف بدورازهرگونه جناح گیری های سیآسی وقومی، تبدیل به یک منبع اطلاعاتی در این زمینه خواهد شد. پس لطف خود را از ما دریغ نفرمایید. 
مندیر دیدار.
نظرات 1 + ارسال نظر
علی قاسمی چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 06:03 ب.ظ

اردشیر گرامی
درودهای گرم و دوستانه ی من را از کشور سرد و پر باران هلند پذیراباش. دوست گرامی ، این یکی دو روزه ما را به حال و هوایی دیگر بردی ، به خصوص که حالا هم دم عید است و مسجدسلیمان بهشت دنیا.
اردشیر گرامی
خواهشی که ازت دارم این ها هستند:
اگر هر کاری از دست من بر می آید ، هر چه باشد دریغ نکن و به من ایمیل بده و دیگر این که حالا که دم عید است ، نمیدانم امکان تهیه ی عکس از سطح یا بیرون شهر را داری یا نه ، ولی دوست داشتم عکس از پشت برج در وبلاگ می دیدم و همین طور عکس از تمبی.
خداوند پشت و پناهت باد
همشهری دوراز وطن
علی قاسمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد