شهرمن M.I.S

مسجدسلیمان (پارسوماش)زادگاه کورش واولین شهر پارسی تبار

شهرمن M.I.S

مسجدسلیمان (پارسوماش)زادگاه کورش واولین شهر پارسی تبار

شعری ازغلام رضوی ازمجموعه شعرروزی مرابه نام کوچک ام می خوانند

بچه ناف مسجدسلیمان
------------
چه طورنمی شناسید
گم نامترین شاعرجهان را؟
جسارت است ،اما
شما،دل گفتن نام مراندارید!
چراکه من
بچه محل همه ی عاشقان جهان ام
شاعرکوچه های بی درروعشق
بچه ناف m.i.s
وروزی مرابه نام کوچک ام می خوانند
که ازشما
هیچ نشانی نمانده است!
نظرات 2 + ارسال نظر
شایان جمعه 2 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 06:44 ب.ظ http://dowran.blogsky.com

سلام.. من یه دوست خوب اینترنتی مسجد سلیمانی دارم که الان ساکن آلمان هست و اونجا داره دکترا میگیره.. یه وبلاگ هم داره و شاعر خوبی هم هست.. الان من حضور ذهن ندارم ولی بهتون معرفی می کنم.. اون من رو البته به یه اسم دیگه میشناسه.. موفق باشی.. دوست خونگرم جنوبی.

[ بدون نام ] جمعه 2 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 11:00 ب.ظ

سلام
امیدوارم خوش باشید
سلام مارابه همشهریمان برسانید
باتشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد