شهرمن M.I.S

مسجدسلیمان (پارسوماش)زادگاه کورش واولین شهر پارسی تبار

شهرمن M.I.S

مسجدسلیمان (پارسوماش)زادگاه کورش واولین شهر پارسی تبار

گذر رود ازدشت شیمبار

نظرات 7 + ارسال نظر
حسین جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 06:05 ق.ظ

ما که عکسى ندیدیم، بهتره یه باره دیگه اپلود کنى.

پویه یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:44 ق.ظ http://pouyehm.persianblog.com

سلام همشهری تازه با وب شما آشنا شدم با آرزوی موفقیت

محمد جمعه 5 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 09:49 ق.ظ

این عکس رود خانه کارون نیست بلکه یکی از کوچکترین سرشاخه های ان است که فقط بهار اب دارد و شط شیرین بهار را بوجود می اورد
خسته نباشی

بیدین پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 05:22 ب.ظ

بیدین:
با درود
دوستان چرا شما زمانی که ما واژه ی زیبایی مانند "رودخانه" یا "جویبار" را داریم، از واژه ی تازی "شط" بهره میگیرید؟
من یک پیشنهاد دارم و آن اینکه: چه خوب می بود که اگر تارنما-دار در این تارنما بخشی را نیز به واژگان بختیاری اختصاص میداد!
با سپاس از شما

علی شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:56 ب.ظ

بسیار عالی و زیبا!

شیمبار در اصل فکر کنم شیرین بهار بوده است؟

اگر این طور است لطفا به من بگویید.

[ بدون نام ] جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:51 ب.ظ

salam ardeshir
man Behroz hastam as sweden. az siten khosham omad.
aksahi manategh shoma besiar zibast.
barat arezoi moafaghiat mikonam.
az harfhay manfi digaran narahat nasho.
khodahafez

عزت الله یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 10:54 ق.ظ

لطفا در انتخاب فهرست ها بیشتر از کلمات فارسی استفاده کنید(شط--------رودخانه).


خسته نباشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد