شهرمن M.I.S

مسجدسلیمان (پارسوماش)زادگاه کورش واولین شهر پارسی تبار

شهرمن M.I.S

مسجدسلیمان (پارسوماش)زادگاه کورش واولین شهر پارسی تبار

تقدیم به همه شیرزنان بختیاری به پاس سختی ها ومشقتهایشان

نظرات 5 + ارسال نظر
کریم شفائی شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:11 ب.ظ http://www.jahanshahreman.persianblog.com

سلام دوست عزیزم!

"اگر نمی خواستی عاشق شوی، موهایت را چرا پریشان کردی؟"!

// راز این جادو را بر من بگشای،
ای ساحره سرزمین های بارانی عشق! //



کتاب شعر الکترونیکی " کریم شفائی " در آدرس:

www.jahanshahreman.persianblog.com

منتشر شد.

فقط کافی است وارد فضای وبلاگ شده و روی این سطر کلیک کنی:

اگر نمی خواستی عاشق شوی چرا موهایت را پریشان کردی شاعر کریم شفائی //
//
تا " تو را روی بال های بلندم بنشانم و
به آسمان هایی ببرم
که گردن آویز خدایش ستارگانی است که
نور از چشمان تو گرفته اند! "



می خواستم خواهش کنم سری بزنید و با نقطه نظرات خودتان مرا راهنمایی کنید.
من چشم انتظار عزیزان بزرگواری هستم که از بیان نقاط ضعف و قوت کار من مضایقه نکرده و مرا مدیون خود می کنند.

سپاسگزارم.

بچه ام ای اس یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:08 ق.ظ http://www.bamedi.com

خیلی از خوندن مطالبت لذت بردم. من هم بچه ام ای اسم که سالها ست از اونجا دور شدم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 05:23 ق.ظ

It's been a great pleasure to see these magnificent pictures from my tribe by the way Ardeshir jan the picyure from Sina high school has brought tear tom to my eyes. Hosein Arianezhad Los Angeles USA

خدایا تو به فریادم برس چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:57 ب.ظ http://www.khuzahurai.persianblog.com

می دانید دارند کارون را به شوره زار رفسنجان می برند میدانید ان موقع رود اهوراییم رودی که کوروش ها را غسل داده تبدیل به لجن زاری فصلی خواهد شد شما را به خدا از خواب در آیید من نه شاهی ام و نه آخوندی من دلم برای سرزمین زیبایم خوزستان عزیزم....خدایا.... میرود شما رابه خدا من کاری به سیاست ندارم شما را به خدا

[ بدون نام ] دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 04:26 ب.ظ

سلام بر مادران غیور بختیاری که فرزندان باغیرتی همچون شما اردشیر عزیز واردشیرهای شیر وار دیگر را زاد باشد که ادامه بدهید این سنت بختیاری پسند را
مادر اگر چنین بود خصال خو فرشته رو مادر هر قبیله گو تا همه دختر آورد
امان ا..شیخ رباط تهران ۲۲/۱/۸۴

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد