شهرمن M.I.S

مسجدسلیمان (پارسوماش)زادگاه کورش واولین شهر پارسی تبار

شهرمن M.I.S

مسجدسلیمان (پارسوماش)زادگاه کورش واولین شهر پارسی تبار

مسیرروستای آب بهار-منطقه دودرون

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 01:01 ق.ظ

Dear Ardeshir these beautiful pictures always reminding me of my magnificent land that i left behind thanks and by the way i havn't heard from you for a long time keep in touch ,,,,your friend Hosein Arianezhad,(Golgiri)

امان الله شیخ رباطی چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 04:20 ب.ظ

نسیم ولایت
می نویسم
اینبار خواهم نوشت
واینبار از من خواهی خواند
حدیث عشق را که می گویم
ای عشق ای آسمان بی انتهای دیدارها
تورا در بیابان چشمهایم دیدم
آنقدر سخت بود رسیدن به تو
که هر گز نتوانستم باامیدبه زنده بودن
در راه آرزوهایم بایستم
می دانم که روزی باید بابیرق دانائی
به سرزمین خاطرات عمومی تو قدم بگذارم
ومی دانم که باید بیرق من به رنگ خون باشد
تا شناسائی شود
ولی چه کنم که مهربانی دستهایت
قناری سفید را به خواندن دعوت می کند
وبیرق سفید را جانشین بیرق خونین می کند
عجب حال وهوائی دارد
این کویر دلم
گاهی سر دگاهی گرم
به گرمی محبت مادر وبه سردی از دست دادن پدر
به بیدار خواب بودن من
به باز بودن چشم آرزوهای تو
ای همیشه تنهای دوست داشتن ها
وای همیشه خندان در برابر ناامیدی ها
ای سالار بی انتهای قهرمانی
وای قهرمان بدون مدال آشنائی
هرگز از کنارم سفر مکن
بدون میل همراه بودن باتو
بیا ویمان برای من
برای خودت وبرای کویر دلم
برای دریای محبتت بیا بیا وبیا
شیخ رباط۴/۱۲/۸۳اهواز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد