شهرمن M.I.S

مسجدسلیمان (پارسوماش)زادگاه کورش واولین شهر پارسی تبار

شهرمن M.I.S

مسجدسلیمان (پارسوماش)زادگاه کورش واولین شهر پارسی تبار

میراث

جای این حوصله خالیست
پشت تردیدچه پنهان ماندست
طفل اندیشه ی بی طاقت من
                          گریان است
و  ز  هرسودرسایه نور
به تماشای جهان می ایستد
وبه میراث نیاکان بشر
چشم غم می دوزد
اگراین عصرمهیب
نفت درچشمه آزادی مامی ریزد
چه عجب
    بوی گنداب روانش آیا
می تواندبه مشام خردخفته گلزارامید
بوی بیداری راافشاند؟

جای این حوصله خالیست
پشت تردیدچه پنهان ماندست
طفل اندیشه ی بی طاقت من سرگردان
     سربرآورده به جار
    که ز میراث وطن
             بجز ازرنج بجا
چه روامانده به ما
چه به جامانده ز ما
****غلام رضایی میرقاید***
نظرات 5 + ارسال نظر
دوست پنج‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 01:10 ب.ظ

بادرود
فردا سالروز تولد دکترمصدق است وفکرمی کنم این شعربی مناسبت هم نباشد
شادباشید

ساهیک پنج‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 01:19 ب.ظ http://www.tabar.blogsky.com

بادرود فراوان...نوشته هایت دلچسب هستند موفق باشی

بچه نفتون جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 05:30 ق.ظ http://misb.persianblog.com

سلام.گفتم میام اومدم.شعرات حرف ندارند.نیاز به تعریف های من هم ندارند.چون چیزی که عیان است ........همین.

محمود جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 01:25 ب.ظ

بجاست اگر لینک لاگ و یا سایت دیگر همشهریانت را در کنار این سایت بگذارى.

[ بدون نام ] شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 03:18 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد