شهرمن M.I.S

مسجدسلیمان (پارسوماش)زادگاه کورش واولین شهر پارسی تبار

شهرمن M.I.S

مسجدسلیمان (پارسوماش)زادگاه کورش واولین شهر پارسی تبار


آن که دررامی کوبد!
به اهل خانه نزدیکتراست
آن که درراآهسته می کوبد!
غریبه ای است
که قصدآشنایی دارد
امابدان
آن که پشت درمنتظراست
ازهمه عاشق تراست !
****یارمحمداسدپور****

نظرات 7 + ارسال نظر
ساهیک شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 02:46 ب.ظ http://www.tabar.blogsky.com

اردشیر گرامی بادرود بسیار زیبا بود..آنکه پشت در است!!موفق باشی

[ بدون نام ] شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 05:31 ب.ظ http://filtered!!!

سلام
حال شماخوبه؟ من رو می شناسی؟ من همونیم که آخرش فیلتر شدم (پانید مرحوم) اما آخر یه محل به ما نذاشتی اما عیبی نداره امیدوارم بتونم یه روزی مسجد سلیمان رو به یه بهشت پر از گل و درخت تبدیل کنم .. شاید بهم بخندی. اما اگه خدا بخواد این کار رو انجام می دم امیدوارم که همیشه دلت پر از شادی و عشق باشه همیشه دلت پر از بوی خوبه بهار خوزستان باشه پر از بوی نم و گل و سبزه مث همین عکسای نمناکی که گذاشتی

دختر بی بیان یکشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 10:57 ق.ظ http://hanooz.dorost.nakardam

اون پسر کوچولو که دست گذاشته رو چشاش خیلی بامزست.

پسر بى بیان پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 09:40 ب.ظ

دختر بى بیان، ما صبرمون زیاده و صبر میکنیم تا درستش بکنى. موفق باشى.

آرش؟ شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 03:38 ق.ظ

با عرض سلام وخسته نباشی.
پیشاپیش عید را تبریک میگویم امیدوارم سال خوبی برای شهر
و همشهریهای خوبم باشد. آقای رضایی آمدم سری بزنم و ارض ادبی کنم و چند عکس زیبا از شهرم بردارم که کلمه متاسفم روبرو شدم وکمکی ... کارتان بسیار زیبا وبرازنده است به شما وهمکاران وخودمان تبریک می گویم که اگر همه چیز راازشهر مان ... ولی ادبایی را مثل شما داریم که باعث
افتخارهستید. درضمن برای متاسفم کاری بکنیدکه عکس راهرکسی میخواهد بردارد چون مسجدسلیمانیها که...

محمود شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 08:15 ب.ظ

آرش جان با سلام و تبریک سال نو،
این آقا اردشیر که از " شیرمردان تبار شریف بختیارى " هستند، در " پویه تاریخ " به اینجا رسیده اند که همشهریان را از داشتن عکسى از شهرشان محروم کند.
شما اگر طالب عکسى هستید کافیست با دکمه چپ موس روى آن کلیک کرده ونگه دارید و بعد با دکمه سمت راست کلیک کنید، خواهید دید که براحتى هر عکسى قابل کپى کردن است. مضافآ اینکه اگر شما بجاى Explore با Mozilla Firefox وارد اینترنت شوید فکر میکنم دیگر این مشکل را نداشته باشید.

آرش؟ پنج‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 05:13 ب.ظ

باعرض سلام مجدد ایندفعه من متاسفم چون چند ساعت بعد
توانستم عکس بردارم . الان در مسجدسلیمان هستم وبرای
شما تبلیق کردم وآدرس شما را به هر کسی توانستم دادم
درضمن الان میخواهیم برویم سرمسجد برنامه شاهنامه خوانی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد