شهرمن M.I.S

مسجدسلیمان (پارسوماش)زادگاه کورش واولین شهر پارسی تبار

شهرمن M.I.S

مسجدسلیمان (پارسوماش)زادگاه کورش واولین شهر پارسی تبار

مانده دلان

من پراکنده شدم
ماپراکنده شدیم
مست آواز هَزاران  در باغ
چوگلسرخ  ز‌‌ ِ بُن
بی خبردست پدرکنده شدیم
دیرگاهی ست
که از  رویش  عرفانی
گلها در باغ
خبری نیست که نیست
نه صدایی ز پایی
ونه آوازرسایی ز جایی
نه طلوعی
ز خورشیدخروشان
برای دل درمانده به راهی
ریزش بارانی
     به علف زاران سوخته
                   ازحسرت آهی

آسمان رابنگر
ابرهاتاروپراکنده شدند
سایه هاخسته ودرمانده شدند
مادران چشم به درخانه
عبوس وغمگین
انتظاربچه های به ره مدرسه
       وامانده شدند
چه عجب حال وهوایی است
خدایابنگر
خواب می بینم من
یاکه دربیداری
مبتلای دل درمانده شدم
        من پراکنده شدم
                ¤¤غلام رضایی میرقاید

نظرات 3 + ارسال نظر
همولایتى دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 07:13 ب.ظ

غلام عزیز سلام،
پیشنهاد میکنم مجموعه اى از اشعارت را در سایت آواى آزاد هم منتشر کنى، چون این سایت مخاطبان زیادى دارد. البته اگر مناسب میدانى. من شناختى از گردانندگان آن ندارم ولى ازلحاظ شعر نو منبعى غنى ایست و محل رجوع مخاطبان علاقمند به شعر معاصرایران.

http://www.avayeazad.com/farsi.htm

سیاساکتی سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 12:57 ب.ظ

بابا توروخدادیگه ازشعرهایی غلام رضایی ننویس ماکه پی به قالبهای شعری ایشون نبردیم

[ بدون نام ] جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 07:42 ب.ظ

همولایتی نازنینم ازاینکه سایت را معرفی کردید متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد