شهرمن M.I.S

مسجدسلیمان (پارسوماش)زادگاه کورش واولین شهر پارسی تبار

شهرمن M.I.S

مسجدسلیمان (پارسوماش)زادگاه کورش واولین شهر پارسی تبار

تابستان جنوب

 تنوره می کشید در باد

تابستان جنوب

من محو ابروان  تو بودم

واگر یادت  هست

سیب می خوردی

تودانه های تلخ سیب را...

من اشک های بلورنجیب را...

 

سهم من ازجهان

آن وقت هانگاه توبود

 

آی

علف های هرز

بگویید در کنار کدام  شما

داردشکوفه می دهد

آن دانه های سیب

که از دهانش به خاک افتاده بود

 

من کجای جهان ایستاده ام

تابستان جنوب رامی خواهم

یاطعم دهانش  که سیب  خورده بود؟

         شعراز داریوش اسدی کیارس   

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 05:22 ب.ظ http://ghasreyakhi2000.blofa.com

از وبلاگ بسیا بسیار زیبای شما تشکر میکنم زیبای وبلاگ شما در این است که همه چهار عنصر را در کنا ر هم قرار دادید
حتما از وبلاگ من دیدن کند
مریم از ایذه
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد