شهرمن M.I.S

مسجدسلیمان (پارسوماش)زادگاه کورش واولین شهر پارسی تبار

شهرمن M.I.S

مسجدسلیمان (پارسوماش)زادگاه کورش واولین شهر پارسی تبار

فریاد

فریاد

 ----------------

سال ها هست که من گم شده ام

وبه دنبال خودم می گردم

 

تف به من باد که فریاد نسنجیده زدم

تاکه مجبوربه تاوان مکافات شوم

 

دادوبیداد زمن ای فریاد

بکُشیدم جماعت

 

چه حماقت کردم

که نپرسیده ونادانسته

 

پا در راه عبث بنهادم

ونسنجیده وگمشده فریادزدم

 

دوست دارم اکنون

بنشینم به کناردل دریا شادان

 

وبه خورشیدمعلق شده ازسقف امید

خیره شوم

 

دست هاراتا وسعت عرش

به فراخی افق بازکنم

 

برکشم ازته جان فریادی

که صدایش برسد تا جایی

 

که بود فردایی

 

وبگویم همه شان را

ازکور و زکر

 

من پشیمان شده ام

 

دوست دارم بزنم فریادی

نه ازآن فریادی

      که ازاین فریادی

*** غلام رضایی میرقاید ازمجموعه شعر باران به صفحه تاریک ***

نظرات 5 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 07:19 ب.ظ


سروده خوبی بود موفق باشی

خوزستان من چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 07:29 ق.ظ http://www.mykhouzestan.com

سلام هم ولایتی
امیدوارم حالتون خوب باشه
دوست من آیا حاضر هستین به ما کمک کنین؟ در مورد مطالب، تاریخ مسجد سلیمان، عکس برای بالای صفحه مسجد سلیمان، و یا هر چیز دیگه ای، همش هم به نام خودتونه
آیا حاضرین به ما بپیوندین؟ ما برای خوزستان و افتخار ایران کار می کنیم
منتظر هستیم

تیام پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 02:25 ق.ظ

راستش مطلب ششه دالو رو میخوام توی ولاطم با اسم خودت بنویسم

یک لربلاگ جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:55 ب.ظ http://lorblog.blogfa.com

همتبار کمکار شدی.. موفق باشی

بچه ام ای اس سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 11:44 ب.ظ http://www.bamedi.com

دوست عزیز مطالب زیبایی در مورد مسجدسلیمان نوشته اید مخصوصا مطلب راه آهن بسیار زیبا بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد