شهرمن M.I.S

مسجدسلیمان (پارسوماش)زادگاه کورش واولین شهر پارسی تبار

شهرمن M.I.S

مسجدسلیمان (پارسوماش)زادگاه کورش واولین شهر پارسی تبار

این دل که درمشت می فشرم

        شیپور تو می شناسد و

                       بامهمیزمرگ نمی جنبد

          مگر که ستارگان بی شکیب

                     ازقفای آسمان

                                 دوباره ی من بجویند

وقتی که فقط گلی

       در زمین دارم .

اینک
 در ازدحام اهن و دود
 حسرت اواز کبکی دارم
                               و
 
 سایه ء بلوطی   

شعرازآریا آریاپور

نظرات 4 + ارسال نظر
Mehrnoosh یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 02:32 ب.ظ http://http:/jasmina.persianblog.com/

shere jalebi bood hamshahri movafagh bashi !!movafagh bashi !!

م دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 07:48 ب.ظ

زنده باشی همشهری‌ . دست شما درد نکنه.

محمد مراد جمعه 21 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 03:32 ب.ظ

حمید عزیز سلام
گاهی که آهوی خیالم دشت نفتون و پشت برج را در مینوردد
یاد خنده های صادقانه ات ٬ آسمان دلم را بارانی میکند٬
خوشحالم که هنوز بارقهء امیدی هست و گلی میجویی!
خوشحالم که هنوز در موزه ها شیپور میجویی؟!
برایت میسرایم:

گردواری که کردم
چهار ستون گ ر ی ز را در گودی چشمانم کاشتم
پنداشتم
جوانه میزنم به صبح
اینک
در ازدحام

محمد مراد یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 03:12 ب.ظ

جناب اقای اردشیر
با درود فراوان
ادامه شعری که در ستون نظرات اورده شده ٬ از قلم
افتاده ٬ لطفا اصلاح فرمایید ٬ فرود شعر اینگونه است :

اینک
در ازدحام اهن و دود
حسرت اواز کبکی دارم
و

سایه ء بلوطی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد