شهرمن M.I.S

مسجدسلیمان (پارسوماش)زادگاه کورش واولین شهر پارسی تبار

شهرمن M.I.S

مسجدسلیمان (پارسوماش)زادگاه کورش واولین شهر پارسی تبار

مسجدسلیمان مهدفوتبال - واترپولو- گلف - بدمینتون و...درایران

اقتباس ازکتاب استاد ارجمندجناب آقای منوچهریاوری

نظرات 7 + ارسال نظر
بچه ام ای اس سه‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:37 ق.ظ http://www.bache-mis.blogspot.com

سلام اردشیر جان
خسته نباشی. متاسفانه خیلی از عکسها رو نتونستم ببینم.

مخلص
یک بچه ام ای اس تو کانادا

m.i.s شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:27 ب.ظ

سلام و خسته نباشید
ما مسجدسلیمانیها اگر بخواهیم باز هم می توانیم
مهد و مرکز همه چیز باشیم. کافیه که من و تو شروع کنیم.
از این عکسا باز هم بذار آقا اردشیر.

جلال اسفندیاری یکشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 06:33 ق.ظ http://1421336.blogfa.com

باسلام خدمت آقا اردشیر
بزرگوار این آخرین عکسها هرچه انتظارکشیدم رویت نشد ولی واقعان تیمهای قهرمان مسجدسلیمان افتخارآفرین بودند اکنون کجایند رهروان آنان؟!!! موفق باشید

وبلاگ دوشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 03:37 ب.ظ

البته همین امسال هم تیم گلف نفت مسجدسلیمان قهرمان کشور شد و تیم وزنه برداری کارگران مسجدسلیمان هم فکر کنم نایب قهرمان کشور شد. درسته؟

محمد جمعه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:24 ب.ظ

عکس ها بسیار خوب زیبا هستند.

رز گل جمعه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 02:52 ب.ظ

سلام من مادرم مسجدسلیمانی بودن ...من هم اونجا بدنیا اومدم ..از قضای روزگار ۲سال اما نه متناوب توی دبستان سینا درس خوندم ..پدرم اصفهانی و خودم هم بزرگ شده اصفهانم ..پدر و مادرم با اختلاف فرهنگی و اقتصادی زیادی باهم ازدواج کردن ...که البته مهم هم نبود برای خودشون ..اما واسه خانواده پدرم که از ملاکا و بزرگان اصفهان بودن ایراد داشت ..بهر حال اون مرد ..خیلی جوان مرد سن ۲۷ سالگی ..من دیگه نشد مسجد سلیمان رو ببینم تا ۱۹ سال پیش که رفتم اونجا ..و بعععد دیگه ندیدم اونجا رو تا همین پارسال ..علتش فوت مادر بزرگم بود مادر مادری ...

محمد جمعه 4 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:32 ب.ظ


ایا تاریخ ۱۹۱۸ زیر عکس تیم فوتبال صحیح است؟

متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد