شهرمن M.I.S

مسجدسلیمان (پارسوماش)زادگاه کورش واولین شهر پارسی تبار

شهرمن M.I.S

مسجدسلیمان (پارسوماش)زادگاه کورش واولین شهر پارسی تبار

خواب آسمان

خواب اسمان
سلاح
از نیام پوشیده
فرو می افتد
بی انکه
بر گوی های اختران چرخنده
نیش تری زده باشم
زمین در فلاخن خورشید
ماه در فلاخن زمین 
تا رها شوند
چه سهمی بخواهم
با این عمر کوتاه
اما باز هم کهکشانی تازه تر
ما که از رنج سفر های نزدیک
فرتوت می شویم
چه کنیم با این همه کاینات
و آسمانی که
هنوز خواب بال می بیند

 

*محمدعلی پورخداکرم*

نظرات 3 + ارسال نظر
رضایی پنج‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:45 ق.ظ

سلام
سایت دیگری از همشهری
خداحافظ
www.rezaei-mis.tk

عارف پنج‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:12 ق.ظ http://bootimar.blogfa.com

سلام
من به روزم شاد میشم سر بزنید

(در وب زیبایتان جای ما خالیست)

پیروز باشید

محمد مراد پنج‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:56 ب.ظ

با درود به محضر جنابان رضایی وپور خدا کرم
شعر زیبا و حکیما نه ایست و انسان رابیاد این رباعی خیام
می اندازد:
اسرار ازل را نه تو دانی و نه من
این حرف معما نه تو دانی و نه من
هست اندر پس پرده گفتگوی من و تو
چون پرده بر افتد نه تو مانی و نه من
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد