شهرمن M.I.S

مسجدسلیمان (پارسوماش)زادگاه کورش واولین شهر پارسی تبار

شهرمن M.I.S

مسجدسلیمان (پارسوماش)زادگاه کورش واولین شهر پارسی تبار

اندیکا حوالی امام زاده بابازاهد

نظرات 10 + ارسال نظر
محمد مراد چهارشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:06 ب.ظ

اردشیر عزیز درود

در آستانه سال نو وبهار با این تصاویر زیبا ما را کوهی کردی
و پرنده خیالم را بسوی عشق دیرینه ی ابدی پرواز دادی

روحت شاد و این سرزمین ستبر و رویایی
جاودانه باد

محمد داودی پنج‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:03 ب.ظ http://khorbeh.blogfa.com/

سلام
با مطلب
مسیولیت اجتماعی فرهیختگان لر و بختیاری
بروزم و مندیرت
ایمانه هم خور بکردی بویدیم بات

کیارش- از سرزمین پنج خورشید یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:50 ب.ظ http://5sunland.blogfa.com/

درود
نمی دانم انعکاس نور باعث زرد رنگی سبزه ها شده یا فیلتر یا چاپ! اما اصلن دوست ندارم در این فصل گل ریزان ؛رخسار این تپه ماهور زیبا چنین رنگ پریده باشد. دلیلش نیز این است که من آخر هفته ی پیش به یکی از خرم ترین نقاط بختیاری در جنوب رفته بودم که متاسفانه به علت کمبود بارش و تشنگی خاک؛ از آن همه گل همیشگی خبری نبود(خیلی کم).
و بعضی نقاط نیز زیر پا صدای خرد شدن و خشکی سبزه های بی رمق به گوش می رسید. نکند عیدمان زرد بگذرد.
بدرود

امان ا...از سرزمین یک خورشید دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:10 ب.ظ

کیارش عزیز
خیر این سرزمین از بی نوائی رخ زرد نیست بلکه غم بینوایان رخش را زرد کرده همین زردی هم صفا دارد چون بکر ودست نخورده است طبیعتی با صداقت همه ی بختیاریها
ایر تو بیایی ایر موبیایم
تش چاله هالمون دوارته
تشی بو
یه چاله بسازیم به حد دلامون
که تا جا ابو همه وارگه ها مون
مو دی نی نشینم
تو هم وا وریستی
نوا دیه وابویم چی گوراو منده

سپیده چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:54 ق.ظ http://www.honarenovin.blogfa.com

با سلام

عکس واقعا روح نواز است لذت بردم

موفق باشید........

عمو لره چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:44 ب.ظ http://amo-lore.blogfa.com

8 مارس روز جهانی زن را به همه زنان میهنمان ایران به خصوص قوم لر و بختیاری صمیمانه تبریک می گوئیم.

عمو لره http://amo-lore.blogfa.com/ [گل][گل]

علیرضا شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:34 ب.ظ http://wWw.Tazeha.Coo.IR

مخلص هرچی بختیاریم!
آقا من لینک وبلاگتون گذاشتم تو وبلاگم اگه می شه شما هم وبلاگ منو با نام "علیرضا قنبری" بزاری تو وبلاگت غربانت علیرضا

هدایت اله شریفی شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:07 ب.ظ

زردکوه
کوه مهربان من
امیدمن
معشوق من
دست نامهربان روزگار
باتوچه کرده است
که اینگونه خموش و تنها مانده ای
این سکوت مرگبار هدیه کدام اهریمن است
با من حرف بزن
با من بگو
از دلتنگیهایت برایم بگو
از مال کنون
واز کوچ که تنها خاطره ای بیش نیست
از بهون هایی که دیگربرافراشته نمی شوند
ازگندم زارهای بی برزگر
از کوگ هایی که دندال زمزمه می کنند
از میشکالی که نایی درکرنایش نیست
بگو کجایند آن مردان وزنان عاشق
آنانی که به عشق تو زیستند ورفتند
از آن تکسواران نامدار
از سرداراسعد فاتح
از علیمردان

اما نه
توسکوت نخواهی کرد
زیرا سکوت تو مرگ من است
مرگ ایل من است

وتو هرگز به مرگ عاشقت راضی نخواهی شد.
استوار بمان وپابرجا

امان ا شیخ رباط دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:38 ق.ظ

تقدیم به هدایت شریفی عزیز الله

زرد کوه من تو
آتشفشان خاموش آرزوهاست
زرد کوه تو ومن
خاکستر امیدهاست
زرد کوه ما وشما
عظمت ایلی ماست
زرد کوه شما وما
بریده عشق است وخوشی
خوشیها بدون آغاز در
مال روهای ایلی ما
در قایق های شکسته در کارون رود
در پیچ وخم منارهای بدون گل دسته
در دشتهای شیرین بهار خسته
در برفهای زردبهاری
برای کبکها ی سر فرو برده
من وتو ماوشما ایل سرافراز

مهرناز دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:17 ب.ظ

سلام عکس جالبی بود. پارسوماش شهر منه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد