شهرمن M.I.S

مسجدسلیمان (پارسوماش)زادگاه کورش واولین شهر پارسی تبار

شهرمن M.I.S

مسجدسلیمان (پارسوماش)زادگاه کورش واولین شهر پارسی تبار

معلم

 

  من کسانی را دوست دارم که از خویش جانفشانی میکنند  

تا برتر از خود بیافرینند (نیچه)

                       روز معلم گرامی باد

 

کارکنان فرهنگ (اداره آموزش وپرورش مسجدسلیمان ) در سال تحصیلی ۱۳۰۷-۱۳۰۶  

نشسته از چپ به راست : آقایان باور - گشتایی - خسرو مودب - رضوان ( رییس فرهنگ )- حسنی - امین پور - وقایع نگار - غروی  

ایستاده خدمتگزاران فرهنگ : لطف اله توانایی پور خدمتگزار دبستان سینا چشمه علی - باقر برات دستگردی - رحیم دستگردی خدمتگزار دبستان سیروس 

 

**** 

حرفه من این است که  

ستاره ها را صیقل دهم  

پرداخت کنم  

وبه آسمان زندگی بفرستم 

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد. یکشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:09 ق.ظ

درود بر تو

از هر سرودی رساتر

از هر شعری گیرا تر

از هر مقاله ای موثر تر

با ارزشی والاست این عکس.دست مریزاد

ای کاش برایشیفتگان فرهنگ منبع نیز گفته می شد.

آرش یکشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 05:23 ب.ظ

سلام جالب بود .ما برای آینده جز یک صفحه سفید چه داریم؟؟؟؟

هدایت اله شریفی یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:57 ق.ظ

روز معلم را به تمام معلمان به خصوص معلم ارزشمند , مرحوم یداله شیخ رباطی که معلمی دانا , دلسوز , توانا , و زحمت کش بودند تبریک میگویم روحش شاد و یادش گرامی

گذشتم با یدی از دشت و صحرا
ز کوه برفی تا موج دریا
به زردی و دست لرزان
گرفت از من سراغ یار خوبان
شدم غمگین و گریان از رخ او
ملامت کردم آن سیمای گل رو
چرا گریان شدی اشکت برا چیست
دگر آسوده گشت شیون نیاز نیست
به گفت خاتون از او از گریه من
چرا رنجش دهی اینگونه ای زن
سحر گشت و دلم یکبار دیگر
بغل زد زانوی غم تا سال دیگر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد